Електричний бочковий насос TR-EL

Бочковий електричний насос TR-EL
- Продуктивність насоса - до 90 л/хв
- Довжина погружної труби - 900 мм або 1200 мм
- Матеріал прокладки ущільнювача, що контактує з рідиною – Viton®
- Виконання - PP - PVDF - AISI 316 - ATEX
ІНСТРУКЦІЯ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Поліпропілен PP | PVDF | н/ст AISI 316 | Ex - ATEX |
Бочковий насос з електродвигуном оснащений двигуном потужністю 800 Вт (10500 об/хв) та відкритим робочим колесом. Ця комбінація дозволяє насосу забезпечувати продуктивність до 90 літрів на хвилину з безперервним потоком чистих корозійно-активних рідин з в'язкістю до 900 сантипуаз. Двигун також оснащений захисним вимикачем, який запобігає випадковому перезапуску насоса у разі відключення електроенергії.
Основні можливості:
- Різні варіанти виконання погружної частини насоса: поліпропілен (PP), полівініліденфторид (PVDF), н/ст AISI 316, Ex
- Повна взаємозамінність: електродвигун або пневмодвигун
- Max. продуктивність до 90 л/хв
- Робота з корозійними і в'язкими рідинами до 900 сПз
- Довжина занурювальний частині: 900, 1200 мм
- Відсутність внутрішніх ущільнень
- Переносний, з можливістю легкого демонтажу
- Оснащені ситем захисту при довільному перезапуску
- Найкраще співвідношення за показником ціна - якість
Графік продуктивності

Технічні характеристики
| Модель насоса | 800W | 550W ATEX | ||||||||
| Виконання електродвигуна насоса |
|
|
||||||||
| Виконання погружної частини насоса |
|
|||||||||
| Довжина погружної частини насоса, мм | 900 або 1200 mm | |||||||||
| Вихідний патрубок, мм | Ø 25 | |||||||||
| Max. температура |
|
|||||||||
| Продуктивність насоса | 90 л/хв | 80 л/хв | ||||||||
| Напруга двигуна | 230B 50/60 Гц | |||||||||
| Клас двигуна | F | |||||||||
| Захист двигуна | IP 54 | |||||||||
| В'язкість | 600 cPs | |||||||||
| Загальна вага, кг | 3.7 | 11 | ||||||||
Умови експлуатації
- При роботі насос повинен розташовуватись виключно вертикально. Нижня частина насоса має бути занурена в рідину. Робота на сухому ходу не допускається (це призведе до пошкодження втулки валу).
- Температура рідини, що перекачується, повинна бути:
- від +3 до +65 °C - для версії з поліпропілену PP
- від +3 до +95 °C для версії з фторопласту PVDF чи нержавіючої сталі AISI 316.
- Допустима в'язкість рідини для електродвигуна 800Вт до 900 сстокс.
Розміри (mm)

Відео






